Pieter van der Graaff prolongeert titel
23 mei
2024

Bij de aftrap van de clubkampioenschappen 2024 voor de senioren heeft Pieter de Graaf in de groep van 4e/5e klassers zijn titel van clubkampioen geprolongeerd.

Organisator Niek van Westen kon de 10 deelnemers prima kwijt in twee poules van 5. Van slechts twee competitiespelers was de rating bekend, het niveau van de andere deelnemers moest hij inschatten om tot een evenredige verdeling te komen. De no.’s 1 en 2 zouden in kruisfinales verder spelen. Voor 6 spelers was het de eerste keer dat zij meespeelden.

In zijn poule bleef Pieter ongeslagen, alleen tegen Rosa de Bruin diende hij één game in te leveren. In de kruisfinale speelde hij tegen de no. 2 van de andere poule, Jan Tillemans wederom een 3-0 zege. De finale tegen Dick de Jong leverde een 3-1 uitslag.

Alle uitslagen en verdere details kunt u bekijken
elders op deze website in de rubriek "En dan dit" of klik hier.