Rin Visser overleden
23 mei
2024

Op 71-jarige leeftijd is Rin Visser vanmorgen overleden. Rin leed al enige tijd aan de ziekte van Parkinson, een ziekte waarmee je in principe nog lang mee kunt doorgaan. Maar de laatste tijd kwamen er diverse andere nare ongemakken bij die de vooruitzichten niet vrolijker maakten.

De zeer gewaardeerde rechterhand van onze penningmeester deed zijn administratieve bijstand graag in de luwte van de belangstelling, als tafeltennisser was hij voor velen een geliefd trainingsmaatje en in competitiewedstrijden steeds een speler met een verrassende speelwijze waarin menige tegenstander zich verslikte.

We wensen de familie Visser sterkte in het verwerken van dit verlies. Wij gaan Rin missen en zullen hem zeker nog lang herinneren.
Bekijk de rouwkaart in de rubriek "En dan dit" of klik hier.