Geslaagde jeugddag jubileum
11 jun
2022

De speciale dag die de jubileumcommissie voor ogen had voor de jeugd is prima verlopen.

Hieronder een verslag van Erwin Verhaert

Zaterdag 11 juni was het zover, een leuke dag samen met onze jeugd.
Om 10.00 uur hebben wij ons verzameld bij De Kooy om vervolgens om 10.10 uur weg te rijden.

We zijn naar naar Breda gegaan om lekker te kunnen springen in een prachtig trampolinepark, er waren verschillende parcours waaronder trefbal, basketbal en een hindernisparcours, allemaal met trampolines. Verder was er een groot kussen waar je neer kwam als je een grote sprong durfde te nemen. Iedereen heeft zich lekker uit kunnen leven. Als aandenken kreeg iedereen een paar mooie Street Jump sokken mee.

Om 13.00 uur hebben wij met z’n allen een heerlijk frietje met snack naar keuze gegeten. Bij het weggaan kreeg iedereen ook nog een koele slushpuppi.

Daarna zijn we naar de vereniging gereden om met elkaar een soort van toernooitje te spelen.
Hierbij speelden de meesten met houten plankjes om het allemaal wat moeilijker te maken.

Ada van Meeteren kwam nog langs met een roze verrassing om met de drankjes wederom een lekkere versnapering te presenteren.

Aan het eind van de dag hebben we nog een klein toernooitje geregeld, hierbij bepaalde een spel kaarten de beginstand, we speelden 1 set tot de 15 punten. Daar hoorde natuurlijk een mooie prijs bij. De 1e plaats was voor Joas de Keizer, de 2e prijs was voor Lisanna Borsje en de 3e prijs was voor Karel de Jong.
De andere  leden kregen allemaal een klein presentje en voor iedereen was er een mooie medaille voor het 75 jarig jubileum.

Er zijn veel foto's gemaakt, die kan je zien als je op hier klikt, of anders elders op deze website in de rubriek "Foto's"

Bij deze willen wij Matthijs van Hoek, Roberto den Hertog en Michelle Nugteren ook bedanken voor de begeleiding van onze jeugd.
De jeugleden die aanwezig waren: Timo, Joas, Jesse, Youri, Nanoek, Lisanna, Jo-Enna, Damian en Karel.

Wij denken dat iedereen een hele fijne dag heeft gehad.

De jubileum comissie,

Ada van Meeteren