Zaal extra ingehuurd
02 dec
2021

Vanwege de coronamaatregelen kunnen we ’s avonds niet meer tafeltennissen. Om zo’n 20 gemiste uren per week te compenseren heeft de TTV Papendrecht de speelzaal De Kooy voor de komende zaterdagmiddagen extra ingehuurd.

Onder de uitdrukkelijke bepaling dat de corona-maatregelen worden nageleefd kan er de komende zaterdagmiddagen zowel door de jeugd als door de senioren worden getraind in onze gymzaal. De jeugd wordt in de gelegenheid gesteld om een introducee mee te nemen.

Dus de zaterdagmiddagen 4, 11 en 18 december en in 2022 voorlopig ook nog 8 januari. Aanvang is 13:00 uur en strikt om 17:00 uur zullen alle activiteiten worden gestaakt.