We mogen weer !!!!
2021

Het licht staat op groen, vanaf donderdag 20 mei a.s. gaat de zaal weer open. Dit gebeurt op dezelfde wijze als waar wij vorig jaar al weer aan gewend waren, volgens de corona-regels dus.

Onze jeugd is donderdag vanaf 18:30 uur het eerst aan de beurt voor een training onder leiding van Joël Scheurwater. Het zal voor iedereen wel weer wennen zijn.
Na de jeugdtraining, om ca. 20:00 uur, mogen de senioren weer vrijblijvend trainen, uiteraard ook onder de corona-voorzorgmaatregelen.
Daarna zijn we vrijdags weer open voor de senioren en mag de jeugd ook weer op de dinsdagen (vanaf 18:30 uur) trainen, dan o.l.v. Ben Jacobis, waarna de senioren weer hun balletje kunnen slaan.

Alle leden zijn ook via een mailbericht op de hoogte gesteld. Geen mail gekregen? Laat het ons even weten.