Burgemeester op bezoek
09 sep
2023

Vandaag werd de TTV Papendrecht vereerd met een bezoek van burgemeester Margreet van Driel.

De wijkvereniging De Kooy organiseerde vandaag i.v.m. haar 45-jarig jubileum een wijkfeest om hun vereniging weer wat meer bekendheid te geven. Buiten waren er diverse aktiviteiten voor de jeugd waaronder een springkussen, er was een rommelmarkt en er waren diverse kramen voor een rommelmarkt en boekenverkoop.

Binnen in de gymzaal droegen de de taekwondo- en de tafeltennisvereniging een steentje bij door demonstraties te geven. Wegens de extreme warmte buiten was het binnen ook nauwelijks uit te houden. Naast het opstellen van de serveerrobot was er nog een tafel opgesteld om een balletje te slaan. Dennis den Boer en Colin Lodder gaven een kleine demonstratie hoe je een bal op de tafel kan houden. De serveerrobot was een groot succes voor met name de taekwondojeugd die ook steeds bereidwillig de balletjes verzamelde.

Bij binnenkomst van de burgemeester werd haar in het kort verteld hoe wij het al ruim 50 jaar goed kunnen vinden in onze accommodatie en dat wij niet blij zijn met de aangekondigde verhuizing op termijn naar een nieuwe sporthal.

Uiteraard werd gevraagd of de burgemeester ook een balletje van de serveerrobot wilde (proberen) terug te slaan, dat moment werd op de foto vastgelegd.