Game11 op dinsdag 8/9 met kraam in de zaal
25 aug
2020

Vanwege de Corona-toestanden is er dit najaar bij uitzondering géén seizoensopening, maar zal onze leverancier Game 11 op 8/9 wél aanwezig zijn met een kraam met een ruime sortering.

Dinsdag 1 september a.s. begint het nieuwe seizoen met de vertrouwde openingstijden. Die dinsdag begint de jeugdtraining van 18.30 uur - 20.00 uur. Niet meer in 2 groepen van een uur, maar in een grote groep die 1,5 uur training krijgt.
Zo ook voortaan op de donderdag.

Hoewel het bestuur besloot dat er geen feestelijke seizoensopening komt, is er wel geregeld dat onze leverancier van tafeltennisartikelen wél present zal zijn en wel op dinsdag 8 september vanaf 19.00 uur.
Wil je op deze avond bijv. nieuwe rubbers op je batje laten plakken, bestel dan al deze week, soms moeten de rubbers van ver komen. Wil je een ander batje, dat kan ook. Game11 neemt diverse verschillende batjes mee die je in onze zaal kunt uitproberen.
Let op: ook op deze avond gelden onze corona-regels !!!

Kijk even op deze site in de rubriek "Sponsors" bij de gegevens van Game11 of klik hier.