Geslaagde operatie afzettingen
06 okt
2019

Tijdens een van zijn uitwedstrijden had Kevin Nugteren gezien hoe men elders de steeds opnieuw doorgezakte afzettingen met een versteviging weer in hun oorspronkelijke model had weten te krijgen.

Nadat hij dit idee ook bij een van onze afzettingen had uitgeprobeerd, bleek dit goed te werken. Op een zondag -met alle ruimte in de lege zaal- is hij vervolgens met zijn vader Arie en met Michelle van der Spek aan de slag gegaan en hebben zij gezamenlijk zo’n 30 afzettingen weer in model gekregen.
Hulde voor deze vrijwilligers!

Aan de ouderen vervolgens het verzoek om de afzettingen niet meer als voetensteun te gebruiken en zowel ouderen als jeugd wordt gevraagd de benen hoog genoeg op te tillen als men er overheen wilt stappen. Beter nog: schuif de afzetting even een stukje opzij en loop er gewoon langs….

Om de gescheurde uiteinden van de afzettingen te versterken zoeken Arie en Kevin nog naar duc-tape in een passende kleur, liefst groen, maar dat is niet te vinden. Weet iemand of dat überhaupt bestaat?

Kevin’s volgende uitdaging: een kar om de afzettingen op te bergen….