Raymond van der Linden overtuigend clubkampioen 5e klassers
07 dec

vlnr: Moos 2e en Raymond 1e
In een 5-kamp werd vrijdag uitgevochten wie zich dit keer de beste 5e-klasser van de TTV Papendrecht mag noemen.

Aan Jan Tillemans was die titel niet besteed. Hoewel hij een uistekende competitie speelde en dat bekroond zag met het kampioenschap, was hij deze avond totaal niet in vorm. Hij werd niet alleen overklast door zijn teamgenoten Eef Schouten en Raymond van der Linden, maar ook Moos Markesteijn en Rob van den Bos lieten zich door Jan feliciteren.

Voorzitter Rob, die eigenlijk veel te weinig achter de tafeltennistafel plaatsneemt, hield het bij die ene overwinning en noteerde de 4e plaats. Eef wist weliswaar ook te voorzitter te verschalken, maar dat ging niet zonder slag of stoot: na 12-10 en 11-4 vocht Rob zich onverwacht terug met 7-11 en 6-11, maar Eef herpakte zich in de beslissende game met 11-4 en werd zodoende 3e.

organisator Niek van Westen reikt de beker uit
Veteraan Moos speelde al zijn partijen in slechts 3 games. Niet alleen zijn winstpartijen tegen Jan, Eef en Rob, maar ook zijn wedstrijd tegen de nog ongeslagen Raymond. Hier vond Moos zijn Waterloo, want Raymond tikte hem met 6-11, 6-11 en 7-11 gedecideerd van tafel.

Moos werd dus 2e en Raymond van der Linden, op dit moment weer in de kracht van zijn leven, bekroont dit tafeltennisseizoen naast het kampioenschap in de competitie, ook nog eens met de titel van clubkampioen in de 5e klasse.