tafeltennisseizoen geopend met verrassende gasten
28 aug
2018

De organisatie had in samenwerking met materiaalsponsor Game 11 voor verrassende gasten gezorgd.

Het was de meervoudig paralympisch kampioene Kelly van Zon die samen met burgemeester Aart-Jan Moerkerke de opening verrichte door een paar ballen tegen elkaar te spelen. De burgemeester vertelde in het verre verleden wel eens een balletje te hebben geslagen, maar dat hij totaal niet vaardig meer was met batje en pingpongballetje. Toch verraste hij de vele veel meer geroutineerde aanwezigen door met zijn allereerste service tegen Kelly van Zon een punt te scoren. Maar daar bleef het ook bij, de volgende punten vielen uiteraard allemaal in het voordeel van de paralympisch kampioene.

Game 11 was vanzelfsprekend ook weer aanwezig met een kraam en daarop een uitgebreid assortiment tafeltennisartikelen.

Diverse jeugd- en seniorenleden hebben in de loop van de avond een balletje tegen Kelly kunnen slaan en dat is toch een aparte ervaring.

Van deze openingsavond zijn weer enkele foto's gemaakt, te bewonderen elders op deze site in de rubriek foto's, of klik gewoon hier.