Veel winnaars bij Z-H Kampioenschappen jeugd
13 jan
2018

Deelnemers: Colin, Dirk, Mees, Daan, Roberto, Luuk, Thomas A, Leon, Mart-Jan, Jesse, Ruben H, Arfan, Yannick.

Zaterdag was het dan zo ver, de jeugd keek er heel de week al naar uit. Het was het eerste echte grote toernooi voor Yannick, Jesse, Arfan, Ruben. We verzamelde om 8:00 ‘s ochtends bij TTV Papendrecht, er deden wel 13 jeugdleden mee.
Eenmaal aangekomen, was het nog rustig in de zaal en konden ze lekker inspelen. En de coaches en ouders konden nog rustig een kopje koffie doen om wakker te worden.
Toen het eenmaal begon, verdeelde Ron Keereweer (Kiwi) en ik (Annika) ons over de 2 zalen. We hadden allebei een mooi rood klapstoeltje zodat we niet de hele dag moesten staan. ๐Ÿ˜Š
De poules gingen zo goed, dat meer dan de helft in de hoofrondes terecht kwam.

Hoofdronde
Daan
Luuk
Roberto
Arfan
Leon
Thomas A

Troostronde
Jesse
Ruben
Mart-Jan
Yannick
Colin
Mees

Pauze+ dubbels:
Na deze poules hadden ze even pauze om te eten en mochten ze zich klaar maken voor de dubbels. Bij de dubbels ging alleen nummer 1 in de poule door. Hierdoor gingen er net een paar niet door naar de vervolg ronden, omdat ze één heel sterk dubbel tegen zich hadden.
Maaarrr, Arfan en Leon deden het zo goed dat ze doorgingen naar de vervolg rondes.

Enkels:
De vervolg rondes van de enkel gingen al snel weer van start, in de troost ronde vielen enkelen net af omdat ze een iets sterkere tegenstander kregen, maar alsnog heel goed gedaan. In de hoofdronde vielen alleen Arfan en Leon af, maar hierdoor konden ze zich wel goed op de dubbels focussen.

Uiteindelijk kwamen de finales in zicht.

Finales:
In de finale stonden uiteindelijk
Pup B - welp A: Luuk tegen ??
Pup C Roberto tegen Daan
Jun E Thomas A tegen ??
Kad C Dirk imanse
Dubbel Arfan + Leon tegen ??

Jesse had het ook erg goed gedaan in de troost ronde , helaas verloor hij net aan de finale en viel hij net buiten te prijzen. Wel heel goed gedaan Jesse ๐Ÿ‘

En Annika natuurlijk รณรณk bedankt !!!
Prijzen (wel 7 jeugdleden vielen in de prijzen)

1e prijzen:
Dirk ๐Ÿฅ‡๐Ÿ†
Roberto ๐Ÿฅ‡๐Ÿ†
Thomas A ๐Ÿฅ‡๐Ÿ†
Arfan + Leon ๐Ÿฅ‡๐Ÿ†

2e prijzen:
Daan ๐Ÿฅˆ verloor van Roberto in de finale
Luuk ๐Ÿฅˆ

9e JAWS verenigingsprijs €75,-

Iedereen heeft het deze dag echt super goed gedaan en het was weer een hele gezellige dag! Alle ouders bedankt voor het rijden ๐Ÿš—.

En in het speciaal wil ik Ron Keereweer nog bedankt voor het coachen deze dag, zonder jou had ik het niet gered en hadden we niet zo veel prijzen binnengehaald!
Oja en Kevin, super tof dat je in de middag even kwam kijken, de jeugd was super verrast en vond het heel erg leuk!!!

En Annika heeft nog meer foto's gemaakt, wil je ze zien, ga dan naar de fotorubriek of klik hier.