Salamanders 1 – Papendrecht 1
10 nov
2017

Na een klein uurtje toeren en geparkeerd te hebben op het woonwagenkamp, kwamen we in de prachtige accommodatie van De Salamanders.

Door Harm Hogendoorn
Bij binnenkomst viel ons oog meteen op een foto waarop voormalig Nederlands kampioen Casper Ter Luun zijn shirt kapot scheurt. Was onze Nick(ert) nu origineel of was het een gestolen actie?
Ditmaal waren Hilair(isch) en Jacek (collega scheidsrechter van Ina) de tegenstanders. Hilair speelt doorgaans een respectabel percentage in de 3e divisie en leek een maatje te groot, in tegenstelling tot Jacek die deze competitie louter de tegenstanders heeft moeten feliciteren. Maar Jacek had een troef ingezet, niemand minder dan Elena Timina was zijn personal coach. Zoals insiders wel kunnen raden, Winny had geen idee wie dat is.
Voor de goed orde, Hanno: een personal coach is iets anders dan een P.A. maar ze kunnen vast een aantal dezelfde handelingen verrichten!

Harm trapte af tegen Jacek en gunde hem slechts vijftien punten in drie games.
Winny had de eerste game geen kans tegen Hilair maar wist dat in de tweede game prima om te draaien. De derde game werd het kantelpunt; Winny kwam na een grote achterstand terug tot 9-9, kreeg een paar gamepoints maar moest de game helaas toch aan Hilair laten. De vierde game werd daarmee een formaliteit.

Lees verder op de competitiepagina van senioren 1 of klik hier