Kantine bevrijd van tralies
12 okt
2017

Afgelopen weekend zijn, onder de deskundige begeleiding van onze klusjesman Drago Bikarevic, de tralies verwijderd die het uitzicht van het zaalraam van onze kantine belemmerden.

Drago wist met het nodige geduld én met de nodige aanwijzingen Kevin en Arie Nugteren alsmede Bas Hardenberg zo te motiveren dat allen het uiterste van hun technisch kunnen wisten te demonstreren.
Heel vakkundig werd het klimrek, dat jarenlang onze kantine achter de tralies hield, door de heren verwijderd en gedemonteerd.

Wel een opmerkelijk feit was dat afgelopen dinsdag zo goed als niemand de gigantische verandering had opgemerkt.....

Een paar foto's van de hardwerkende vrijwilligers staan op onze fotorubriek, klik hier