Scheidsrechter onheus bejegend na vermeende netservice
06 okt
2017

Aanvoerder Guido kon helaas niet meedoen, want hij had tennisverplichtingen in Oudewater.

Ondanks zijn afwezigheid bij aanvang van de wedstrijd, had hij vooraf toch weer een fantastische opstelling op de kaart gezet. De onverwoestbare Steen (wist u dat hij in 2016 alles gewonnen heeft wat er te winnen viel; iets dat eerder alleen living legend  Jan Boon is gelukt), Bas die zijn eerste uitwedstrijd speelde en Dirk die na een klein jaar van afwezigheid (zijn laatste wedstrijd speelde hij op 2 december 2016) werd ingezet. Dan hebben we het nog niet gehad over wat er allemaal nog op de bank zit in dit team: Guido, de aanvoerder zelf, het alom in de regio gevreesde duo Harm en Winnie en niet te vergeten one hundred procent Hanno. Niet vreemd dus dat tegenstander Doing met knikkende knieën de Kooy binnentrad.

Lees verder op de teampagina van senioren 2 of klik hier