Verslag DHC 2 versus Papendrecht 2
04 okt
2017

Vrijdag mochten zich melden, volgens de planning van onze bevlogen aanvoerder,: Bas, Winnie en Richard voor de zware uitwedstrijd tegen titelkandidaat DHC 2 in Delft.

Uiteraard had onze aanvoerder zichzelf voor deze wedstrijd op de bank gezet! Achteraf bleek dit een tactische meestervondst. Voorspellende gaven van onze aanvoerder?

Bas had het geweldige idee om met 1 auto naar Delft te gaan, zijn woonplaats Bleiswijk ligt immers in dezelfde windrichting als Delft…… Na druk overleg met Winnie die een hele wereldreis achter de rug had vanuit Assen, reden we eerst naar Bleiswijk en vervolgens naar Delft.
Die windrichting van Bas bleek een behoorlijke windhoos, we kwamen hierdoor iets later dan de bedoeling was in Delft aan. Van enige voorbereiding was hierdoor geen sprake meer, lees de stramme spieren warmspelen.
Ondanks dat verliep de wedstrijd eigenlijk zeer voorspoedig.

Lees verder op de competitiepagina van Papendrecht 2, of klik op deze link