Afscheid trainer Bas Bisschop

Na 5 jaar heeft jeugdtrainer Bas Bisschop afscheid genomen.

Bas heeft jarenlang zowel op de dinsdag- als op de donderdagavond training gegeven aan alle jeugd, jong en ouder, onervaren en aan clubkampioenen. De laatste periode ging Bas afbouwen en sindsdien nam Annika Mars de donderdagavond voor haar rekening.

Bas verraste de jeugd door ieder te trakteren op gebak en limonade, namens het bestuur bedankt Jan Tillemans Bas voor zijn jarenlange inzet, Annika had een reuze afscheidskaart georganiseerd waarop de jeugd hun namen hadden geplaatst en aan het eind van het feestje droeg Bas de zaalsleutels over aan de nieuwe trainer voor de dinsdagavond: Ben Jacobis, die met ingang van 16 mei aan de slag gaat.

De foto's die Annika maakte staan elders op deze site in de rubriek Foto's (of klik hier)