Papendrecht 10 kampioen 5e klasse B
2015

De spelers van Papendrecht 10 hebben de heen-en-weer weer van de stal gehaald, gisteren vierden ze het kampioenschap in de 5e klasse B tijdens de thuiswedstrijd tegen Het Centrum  5, die met 7-3 gewonnen werd.

Kees van Blitterswijk, Kitty Devilee en Jan Tillemans bleven het gehele seizoen ongeslagen, alleen tegen de naaste concurrent Merwestad 2 werd tweemaal gelijk gespeeld. Het team en met name Kees moest dit seizoen vaak met invallers spelen: Kitty haakte na 3 wedstrijden af wegens een nekhernia en Jan moest 2 maal verstek laten gaan wegens een kuitblessure. Het is dan ook mede aan de vele goed spelende invallers te danken dat steeds de benodigde punten vergaard konden worden. In de bloemenhulde gisterenavond deelde invaller Menno Nugteren dan ook mee als symbolische dank aan die invallers.