Papendrecht 8 de tweede kampioen
2015

In navolging van team 7 gisterenavond, heeft nu ook Papendrecht 8 het kampioenschap in de 4e klasse behaald. In het vertrouwde thuishonk De Kooy ontving het team de directe concurrent om de titel, het Alblasserdamse TTVA 3.
Jan Riske, Henk v.d. Bosch en Rin Visser hoefden nog maar 3 punten te scoren voor het kampioenschap en ook nu had het team dat vlot voor elkaar. Henk scoorde 1-0, Rin maakte daar 2-0 van en Jan kreeg de eer voor het hoogtepunt. Ondanks het best lastige spel van zijn tegenstander wist Jan de tussenstand gedecideerd op 3-0 te brengen. Tijd voor bloemen en foto inclusief 4e man André Voskuijl. Seignant detail was nog dat het dubbel onmiddellijk van Jan en Henk daarna als anticlimax werd verloren. Wrang des te meer omdat Papendrecht 8 met de dubbels tot dusver nog ongeslagen was.
Maar ja, de druk was van de ketel hè.