Colin Lodder en Robin de Korver prolongeren dubbeltitel bij de jeugd
2014

Op de inschrijflijst stonden slechts 3 teams, dat ondanks de publicatie op de informatieborden in de hal en de per mail toegezonden Nieuwsbrief... Voor organisator Simons van Sintmaartensdijk werd de avond voor de kampioenschappen dus eentje van bellen en praten. Ook het kampioenskoppel van vorig jaar, Robin de Korver en Colin Lodder, moesten nog overgehaald worden om hun titel te verdedigen.

De speelavond startte uiteindelijk met een 7-kamp. Er werd gespeeld om 2 gewonnen sets. Ook niet competitie spelende jeugd nam deel. Na enig uitleg werd fanatiek en met zeer veel inzet gestart. Regerend kampioenen Robin en Colin begonnen met een eenvoudige 11-0, 11-1 overwinning. Ook de naaste belagers, Arne Spiering en Lennard van Hal begonnen met een 2 sets overwinning. De outsiders, Menno Nugteren en Gideon van Veen, hadden het bij de start moeilijker maar wisten er toch een 2-1 overwinning uit te slepen.

Ruben Singewald en Dirk Imanse waren de 1e ronde vrij. In de 2e en 3e ronde wisten zij twee overwinningen op rij te boeken, wat er in resulteerde dat na 3 speelronden 4 teams op 2 gewonnen partijen stonden.
Vooral Mees Boer en Thomas Akerboom wisten zich na hun verliespartij in de 1e ronde goed te herpakken en wonnen hun 2 daarop volgende partijen zonder setverlies.
Ook Justin Buijs met Aram v.d. Graaf en het koppel Matej Petrovic met Senna wisten zich kranig te weren, helaas leverde dit geen punten op.
Na de 4e speelronden stonden 2 teams aan kop met 3 gewonnen partijen. Na de 4e  ronde werd er in de kantine nieuwe energie opgedaan voor de 2e helft van het toernooi.
Robin en Colin bleven hun partijen winnen, al koste het wel steeds meer moeite.

Uiteindelijk wisten zij ongeslagen en zonder setverlies hun kampioenschap te prolongeren.
De uitslag na een avond vol strijd was:
1e Robin de Korver en Colin Lodder
2e Arne Spiering en Lennard van Hal
3e Menno Nugteren en Gideon van Veen.

De andere 4 koppels vielen buiten de prijzen vielen, maar zonder hun deelname zou het nooit een geslaagd toernooi zijn geworden:
-    Ruben Singewald en Dirk Imanse
-    Thomas Akerboom en Mees Boer
-    Justin Buijs en Aram vd Graaf
-    Matej Petrovic en Senna.
Jongelui bedankt voor jullie inzet en deelname.

Op naar het VRIENDSCHAPTOERNOOI op 20 juni 2014. Een toernooi voor de jeugd die dan een dubbel vormt met een van de ouders/verzorgers of de buurman, oma, een oom, enz. óf met een van de senioren van onze TTV Papendrecht.
De inschrijflijst hangt boven de kapstok in de hal.

Namens de jeugdcommissie
Simon van Sintmaartensdijk