“Met 2 vingers in de neus”
22 apr

v.l.n.r.: Bas, Lieron, Colin en Willem-Jan
Begin april, ver voor het einde van de voorjaarscompetitie, mochten de spelers van Papendrecht 2 zich al laten feliciteren met het kampioenschap in de 2e klasse G. Met hun ongeslagen status reist het team a.s. vrijdag naar Haastrecht voor de slotpartij tegen de no. 2, TOP 1, dat inmiddels aankijkt tegen een achterstand van liefst 25 punten.

Bij de TTV Papendrecht was een gat ontstaan tussen de seniorenselectie, dat uitkomt in de hoofdklasse en de volgende teams in de 2e klasse. Om de carrière van de opstormende jeugd zoals Lieron Viveen te ondersteunen deed selectiespeler Colin Baldé een stapje terug en met succes. Samen met de meer ervaren Bas van Oers en Willem-Jan Lindhout freewheelde het team door deze 2e klasse en met hun promotie naar de 1e klasse is het gat naar het hogere niveau weer gedicht, zeker ook omdat Papendrecht 4 eveneens de 2e klasse ontstijgt.

Vanavond was er de tijd om het team in de door bloemist Bamboe gesponserde bloemen te zetten.