Papendrecht 4 kampioen 2e klasse H
11 apr
2014

Met een dikke 8-2 zege op de directe concurrent VVV 4 heeft het 4e team van de TTV Papendrecht promotie naar de 1e klasse veilig gesteld.

De teamleden Patrick van Vooren en Dirk van Vugt, die dit seizoen een soort bijrol vervulden, zagen deze avond wederom vanaf de bank dat Richard Steenhuisen en Hanno van Sintmaartensdijk beiden ongeslagen bleven en dat Guido Houwing zich alleen door Benito de Jong moest laten feliciteren. Voor het eerst dit seizoen moest het punt voor de dubbelpartij aan de bezoekers worden gelaten, Guido en Richard waren daar debet aan, maar uiteindelijk was de 8-2 winst dik voldoende voor het kampioenschap.

Al enige jaren zeurde het team dat ze liever afzagen van kampioensbloemen en het kampioenschap bij voorkeur wilde vieren met bier en dit seizoen stemde het bestuur daar voor één keertje mee in. Wel jammer voor de partners.....

Dat het nog lang onrustig was in Papendrecht geeft de kampioensfoto wel aan.